Фрагменти уроків із застосуванням інноваційних технологій.
1. Технологія проблемного навчання. 10 клас Тема: Застарілі слова, їх стилістичні функції. Мета: повторити відомості про застрілі слова, їх стилістичні функції; навчити розрізняти архаїзми й історизми, визначати їх стилістичну роль у мовленні; удосконалювати вміння доцільно вживати лексику обмеженого використання у власному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів повагу до історії рідної мови, та народу-носія. Внутрішньопредметні зв’язки: Орфоепія: читання поетичного твору з дотриманням орфоепічних норм. Синтаксис: речення, текст. Стилістика: стилістична роль застарілих слів. Міжпредметні зв’язки: Література: виразне читання поетичного тексту. Тип уроку: урок повторення здобутих знань. Фрагмент уроку Етап актуалізації мотиваційних резервів десятикласників на основі повторення вивченого Навчальне дослідження Використовуючи одинадцятитомний «Словник української мови» та «Словарь української мови» Б. ...
Комментарии
Отправить комментарий